The Académie
Poznaj świat Académie Groupe poprzez nasze wartości, nasze zobowiązania i nasze podejście.
Nasze wartości
4 fundamentalne wartości definiują ACADÉMIE GROUP.
Jednoczą wszystkich naszych pracowników i są filarami naszego dobrobytu.
ACADÉMIE GROUP, prowadzona przez rodzinę, spadkobierczyni długiej tradycji jakości i doskonałości, jest szczególnie przywiązana do wartości ludzkich i francuskiej produkcji.
Naszymi markami kieruje pięć pokoleń pasjonatów kosmetyków. Dzielimy się naszym entuzjazmem i dumą ze wszystkimi naszymi pracownikami. Wkładamy serce w to, co robimy.
Od formuły po opakowanie, każdy składnik i każdy element opakowania jest zintegrowany z najściślejszym poszanowaniem środowiska.
Naszymi słowami i czynami dla naszych pracowników, naszych partnerów, konsumentów i środowiska. Łączymy to, co najlepsze w nauce i naturze, aby tworzyć skuteczne i bezpieczne produkty, które pokochasz.
Nasze zobowiązania
Ekoodpowiedzialność
Od formuły po opakowanie, każdy składnik i każdy element opakowania jest zintegrowany z najściślejszym szacunkiem dla środowiska.
Cele grupy dla wszystkich jej marek do 2023 roku: być uznanym za „zielony”. W ramach podejścia do jakości, łączącego ekologię i ochronę lasów, Académie Group już teraz faworyzuje materiały nadające się do recyklingu i materiały pochodzące z recyklingu: od 2019 roku używamy skrzyń wykonanych z mieszanki włókien różnego pochodzenia z lasów certyfikowanych przez FSC* i włókien pochodzących z recyklingu.
*FSC (Forest Stewardship Council lub Forest Support Council) to znak środowiskowy, którego celem jest zapewnienie, że produkcja drewna lub produktu drewnopochodnego jest zgodna z procedurami gwarantującymi zrównoważoną gospodarkę leśną.
Projekty ekologiczne
Académie Group zobowiązuje się do redukcji emisji związanych z produkcją swoich produktów. Przy każdej produkcji staramy się niwelować negatywny wpływ naszej produkcji na środowisko, aby osiągnąć zerowy ślad węglowy, kompensując wszystkie emisje CO² z produkcji za pomocą zatwierdzonych projektów ochrony klimatu.
Krok po kroku jesteśmy zaangażowani w znajdowanie i wdrażanie najlepszych rozwiązań zmniejszających nasz wpływ na środowisko.
Jesteśmy członkami eko-organizacji specjalizującej się w recyklingu opakowań z gospodarstw domowych i wspieramy finansowo zbiórkę, selektywne sortowanie i ponowne przetwarzanie opakowań. Zaangażuj się z nami w to ekologiczne podejście, praktykując selektywne sortowanie (szkło, plastik, papier itp.).
Jesteśmy również partnerami znaku Climate Neutral, który w pełnej przejrzystości zaświadcza, że cała emisja CO² z produkcji opakowania została zrekompensowana projektami ekologicznymi. W ten sposób konsument aktywnie przyczynia się razem z nami do ochrony klimatu. Każde przesunięcie CO² odpowiada unikalnemu numerowi identyfikacyjnemu. Ten numer i odpowiadający mu adres internetowy zapewniają identyfikowalność.
Według Fundacji Ellen McArthur do 2050 r. w oceanach będzie więcej plastiku niż ryb. Co sekundę trafiałoby tam ponad 400 kilogramów odpadów (Fundacja Surfrider).
Pamiętaj, że jeśli plastikowa butelka rozkłada się na lądzie przez 450 lat, ten czas staje się prawie nieskończony, gdy znajduje się pod wodą.
Nasze kroki
Własna karta receptur
Wszystkie nasze kosmetyki są zgodne z naszą własną kartą receptur. Określa składniki, których nie znajdziesz w żadnym z naszych produktów (ze względów ostrożności lub ze względów środowiskowych), a także nasz punkt widzenia na te, które mogą Cię niepokoić i które tolerujemy. Od 1 stycznia 2020 nowe produkty są formułowane z minimum 95% składników pochodzenia naturalnego.
Dlaczego nie 100%? Ponieważ chcieliśmy zagwarantować dobre właściwości sensoryczne i dobrą trwałość naszych receptur, co wiąże się z dodatkiem substancji zapachowych i konserwantów, które ponadto zawsze są zgodne z naszą kartą receptur. Wierzymy, że nie trzeba już wybierać między naturalnością a skutecznością. Jesteśmy przekonani o ultra skutecznych, czystych i przemyślanych kosmetykach.
Wiedza i doświadczenie
Nasza grupa została zbudowana na idei szerzenia wiedzy, know-how, dzielenia się wiedzą, edukacji, a to w służbie kobietom i ich pięknu. W tym celu systematycznie wykorzystujemy naukę do pracy, stając się tym samym jednym z pionierów innowacji kosmetycznych. Dzięki takiemu podejściu edukacyjnemu wyróżniamy się od samego początku. W tym tkwi nasza esencja, nasza oryginalność, nasza wyjątkowość.
Za każdym produktem stoją naukowcy z pasją i zaangażowaniem w ochronę przyrody i piękna kobiet. Posiadają unikalny know-how w zakresie pielęgnacji kosmetycznej twarzy i ciała.
Są autentyczne, ponieważ za każdym słoiczkiem, za każdą konsystencją stoją mężczyźni i kobiety, którzy każdego dnia przekazują swoją pasję do kosmetyków i zamiłowanie do natury.
Innowacja
Zaawansowane badania stanowią podstawę naukowych innowacji grupy ASB.
Od 1890 roku niektóre produkty naznaczyły historię grupy swoją długowiecznością.
La Sève Miracle od ponad pięćdziesięciu lat zwalcza pojawianie się zmarszczek na twarzy kobiet. Od momentu wprowadzenia na rynek w 1969 roku, jego formuła została wzbogacona, jego konsystencja została przerobiona, aby stać się „pielęgnacją” marki Académie Scientifique de Beauté.
Bronz’Express Tinted Self-Tanning Lotion, ikona samoopalaczy, stworzona w 1960 roku, której formuła pozostała niezmieniona.
Nasze podejście do ciągłego doskonalenia zaowocowało narodzinami atomowego serca DERM ACTE: Emulsion Technology [SME] (submicronic encapsulation), unikalnej techniki formułowania opracowanej wewnętrznie, która pozwala nam poszerzyć pole możliwości w dermokosmetykach. przeciw starzeniu.
Wysoka jakość produkcji
Wytwarzanie produktów Académie Group podlega najbardziej rygorystycznym wymogom jakościowym obowiązującym w branży kosmetycznej, a mianowicie normie ISO 22 716, zwanej również Dobrymi Praktykami Produkcji Kosmetycznej.
Niniejsza norma zawiera wytyczne dotyczące dobrych praktyk w zakresie produkcji (wytwarzania i pakowania), kontroli jakości (surowców, opakowań, półproduktów i produktów gotowych), magazynowania i wysyłki produktów kosmetycznych, mając na celu zagwarantowanie jakości produktu dla konsumenta.